Gereed om voort te beweeg?

U word gewaarborg dat u kundige advies ontvang met oplossings vir skuldbestuur wat die beste by die finansiële situasie van die kliënt pas. Ons wil nie net kliënte help om uitgawes te verminder, geld te bespaar, rentekoerse te verlaag nie, maar om kliënte op te voed oor hoe om hul geld te bestuur. Word verlig van skulddruk Wees finansieel op ’n veiliger plek Ondersteuning van professionele persone

Get free advice

Email mePhone me

Gereed om voort te beweeg?

U word gewaarborg dat u kundige advies ontvang met oplossings vir skuldbestuur wat die beste by die finansiële situasie van die kliënt pas. Ons wil nie net kliënte help om uitgawes te verminder, geld te bespaar, rentekoerse te verlaag nie, maar om kliënte op te voed oor hoe om hul geld te bestuur. Word verlig van skulddruk Wees finansieel op ’n veiliger plek Ondersteuning van professionele persone

Get free advice

Email mePhone me

From the National Credit Regulator

Hierdie wonderlike wenke vir oorlewing van skuld van die NCR bied goeie oplossings vir die hantering van u skuld. Klik daarop om dit te vergroot

Hier is die antwoord op u vraag

As u vrae het oor iets wat met skuldhersiening te doen het, kan u die antwoord hieronder kry. Bel ons by 021 180 4554 as u nog vrae het.

Sal my uitstaande skuld bly groei as ek onder skuldhersiening is?
Skuldhersiening in Suid-Afrika is in 2007 geïmplementeer as ’n manier om onetiese skuldbestuursondernemings en -praktyke te reguleer. ezDebt is ’n skuldbestuursfirma in Kaapstad, wat gemik is op Suid-Afrikaanse verbruikers wat met skuld sukkel. In die verlede, as dit in Suid-Afrika onder skuldhersiening is, was dit moontlik dat uitstaande skuld kon aanhou groei. Volgens die nuwe reëls in die bedryf, die reël van skuldberadingsreëls wat in Februarie 2011 geïmplementeer is, is die probleem uit die weg geruim, en as u onder skuldhersiening is, sal u uitstaande skuld nie aanhou groei nie. ezDebt kundige finansiële konsultante is verantwoordelik vir die implementering van skuldhersiening op ’n etiese en vaardige manier. Met ’n aanvaarbare plan vir die terugbetaling van skuld het ezdebt mandate by die banke in Suid-Afrika, sowel as ’n groot verskeidenheid ander kredietverskaffers, om rentekoerse te verlaag tot 0% vir onversekerde skuld, en so laag as 7.5% vir versekerde skuld. (repo + 2%). Sodra ezdebt so ’n ooreenkoms kan beveilig, sal die skuld mettertyd verminder word. Ongeveer 80% van die ezdebt-klante los die skuldberadingsreëlingsenjin op, en die oorblywende 10% los die skuldberadingsreëls-enjin op. Dit beteken dat ezdebt daarin slaag om namens meer as 90% van hul kliënte ooreenkomste met kredietverskaffers te sluit, die voorwaardes uit te brei en rentekoerse tot 0% te verlaag indien nodig. Dit laat ezdebt binne 60 maande die oorgrote meerderheid skuldkliënte in Suid-Afrika bevry van onversekerde skuld. Die eerste stap is om voorstelle binne 20 werksdae na die aansoek om skuldhersiening aan die banke te stuur. Baie banke sal die rentekoerse op die skuld van die kliënt wysig vanaf die datum waarop hulle die voorstel aanvaar, en sodoende die groei van die skuld stop. As kliënte ’n betaling misloop nadat hierdie ooreenkoms gesluit is, kan die oorspronklike rentekoers weer ingestel word, wat dit noodsaaklik maak dat betalings betyds gedoen word. Dienste vir die hersiening van skuld word geïmplementeer om Suid-Afrikaanse verbruikers te help om welvaart te genereer en tot die ontwikkeling van die land by te dra.
Moet ek 'n onderhoud bywoon om aansoek te doen vir 'n skuldoplossing?
Nee, jy hoef nie. ‚N Formele onderhoud wat op die ezDebt-perseel gevoer is, is nie nodig om ’n skuldoplossing te koop nie. Die meeste skuldverwante prosesse kan telefonies hanteer word, maar sekere dokumente moet deur kliënte onderteken word en aan die skuldberader terugbesorg word. Aanmelding vir een van ezDebt effektiewe en betroubare skuldoplossings word telefonies en per e-pos gedoen. Dit verseker dat die proses so vinnig en gemaklik moontlik uitgevoer word om u tyd en geld te bespaar. ezDebt-aansoekproses is 100% veilig en betroubaar, want een van ezDebt-kundige finansiële konsultante sal u elke stap help. Alle persoonlike en finansiële inligting word vertroulik gehou en die onderneming neem die nodige stappe om seker te maak dat die kliënt beskerm word. Op ’n daaglikse basis is ezDebt-finansiële konsultante en kliëntediensspan beskikbaar om te eniger tyd finansiële navrae en diensverwante onderwerpe te bespreek, wat u in staat stel om op hoogte te bly van u skuld. ezDebt verseker ook dat alle werknemers die maatskappywaardes volg; diensuitnemendheid, trots, groeiende mense, vooruitdenking, integriteit en verantwoordbaarheid ten einde op die mees effektiewe en etiese manier sake te doen.
Kan ek aansoek doen vir skuldberading as ek werkloos is?
Ongelukkig kan kliënte nie aansoek doen vir skuldberading as hulle werkloos is nie. As die kliënt egter ‚binne ’n gemeenskap van goedere‘ getroud is en hul maat werk, sal die kliënt toegelaat word om skuldberading as ’n gesamentlike aansoek te doen. Daar is verskillende vereistes waaraan voldoen moet word om te kwalifiseer vir skuldberading. Skuldberading is die beste geskik vir Suid-Afrikaanse verbruikers;

  1. Sukkel om betyds aan hul terugbetalings te voldoen
  2. Kan nie hul skuld afbetaal nadat alle uitgawes en inkomste in ag geneem is nie
  3. Tans in diens en verdien ’n maandelikse inkomste
  4. Dit lyk of u te veel skuld het (aan die einde van die maand skuld u kredietverskaffers meer as waarvoor u kan betaal)

Ongelukkig kan ezDebt nie hul dienste aanbied aan Suid-Afrikaanse verbruikers wat werkloos is nie en geen inkomste verdien nie. Dit kan toegeskryf word aan die feit dat u ’n maandelikse inkomste moet ontvang om u huidige maandelikse paaiemente te betaal. Alhoewel ezDebt u rentekoerse sal verlaag en u terugbetalingsvoorwaardes sal verleng, sodat u ’n kleiner maandelikse paaiement kan betaal, moet u steeds die paaiement kan bekostig sodat u al hul skuld kan uitwis. Maar vir Suid-Afrikaners wat ‚binne ’n gemeenskap van goedere‘ getroud is en ’n vennoot het wat tans in diens is en ’n inkomste verdien, kan u kwalifiseer vir ’n hersiening van skuld as ’n gesamentlike aansoek. Dit is noodsaaklik dat u so vinnig as moontlik werk kry om by te dra tot die proses van skuldhersiening en so gou moontlik skuldvry word. ezDebt is van mening dat verbruikers in staat moet wees om welvaart te genereer deur bydraes tot hul eie persoonlike ontwikkeling, sowel as die ontwikkeling van Suid-Afrika.

  1. Volg die onderstaande stappe as u tans in diens is en te veel skuld het om aansoek te doen vir skuldberading.
  2. Vul “Die gratis terugbelvorm” in op www.ezdebt.co.za
  3. Ontvang ’n finansiële aanslag, advies en skuldhersiening
  4. Verskaf u:
  • Suid-Afrikaanse Identifikasieboekie
  • Bankstate
  • Laaste strokie
  • Beduidende maandelikse fondse om maandelikse skuldterugbetalings te dek
Sal skuldberading my werksgeleenthede beïnvloed?
By die hersiening van skuld in Suid-Afrika het sekere individue in die verlede ’n aantal probleme met betrekking tot werkgeleenthede ondervind. Dit is te danke aan die feit dat, toe die skuldberadingsproses in Suid-Afrika ingestel is, baie werkgewers nie die regte begrip het van hoe dit werk nie. Aansoeke vir skuldberading behoort vandag nie ’n invloed op u huidige werk of op toekomstige werksgeleenthede en vooruitsigte te hê nie. Skuldberading in Suid-Afrika is in 2007 ontwikkel en ingestel as ’n positiewe rehabilitasieproses om Suid-Afrikaanse verbruikers te help wat met skuld sukkel en word deur die meeste werkgewers in ’n positiewe lig gesien. In die meeste beroepe is dit oor die algemeen baie belangrik dat u kan aantoon dat u u persoonlike finansies korrek kan bestuur, veral as u ’n beroep doen op die advisering van ander oor geldbestuur en finansiële produkte. Dit kan toegeskryf word aan die feit dat die meeste werkgewers sal voel dat as u nie u eie geld behoorlik kan bestuur nie; u sal nie voldoende finansiële advies aan ander individue kan gee nie. Skuldberading is ’n vrywillige proses, en neem dus ’n verantwoordelike stap in die rigting van die terugbetaling van u skuld deur u eie inisiatief te neem om aan te meld vir die proses en toon u werkgewer dat u moeite doen om u finansies behoorlik te bestuur. As u nie aan u terugbetalings voldoen nie en u skuldprobleem aanspreek, sal u wanbetalings en vonnisse teen u naam oploop. Uitsprake en wanbetalings sal toon dat u nie u skuldprobleme aanspreek nie en verantwoordelikheid neem vir u optrede. Dit is waarskynlik dat werkgewers dit in ’n negatiewe lig beskou en sal huiwer om u te huur. ezDebt handel met kliënte uit ’n verskeidenheid bedrywe. Die belangrikste is egter dat ezDebt-interaksie met kliënte streng vertroulik is en nie werkgewers in kennis stel van die kliënt se skuldhersieningstatus nie. As u op soek is na ’n nuwe werkgeleentheid en ’n werkgewer ’n kredietondersoek doen om te sien dat u skuldberading ondervind, moet dit nie ’n invloed hê op u kans om die werk te kry nie. Indien nodig, kan ezDebt egter ’n brief aan kliënte gee waarin hulle sê dat hulle onder skuldberading is, en die werkgewer oor die proses inlig.
Kan ek 'n werk oorsee kry as ek skuldberading ontvang?
U kan in die buiteland verhuis en werk, maar ezDebt dring daarop aan dat kliënte dit vooraf adviseer. Solank kliënte voortgaan om maandeliks betalings te doen, kan hulle by die skuldterugbetalingsplan bly
Kan ek nog steeds eiendom huur as ek onder skuldhersiening is?
Skuldhersiening is nie ’n kredietooreenkoms nie, waardeur kliënte die eiendom kan huur as hulle in die proses is. ezDebt kan ’n brief aan die kliënte verhuur agent of verhuurder gee waarin aangedui word dat die bedrag wat benodig word vir die huurbetaling beskikbaar is in die kliënte se begroting. Die oorgrote meerderheid agente sal dit aanvaar, en ezDebt moet dit asseblief in kennis stel indien daar probleme in hierdie verband is.
Kan ek verbande (huislenings) uitsluit van die hersiening van skuld?
ezDebt beveel nie aan dat u u huislening van die skuldhersieningsproses uitsluit nie. Die Nasionale Kredietwet het die insluiting van u huislening in die hersieningsproses geïmplementeer om verbruikers te help om hul huise te behou. Die NVG vereis dat alle skuldooreenkomste by die skuldhersiening ingesluit word. Die Nasionale Kredietwet het die insluiting van u huislening by die proses van skuldhersiening geïmplementeer om verbruikers te help om hul huise te behou. Die NVG vereis dat alle skuldooreenkomste by die skuldhersiening ingesluit word. Behalwe dat u huislening onder skuldberading ingesluit word, moet die volgende wenke in ag geneem word: dit sal help om seker te maak dat u binnekort u skuld kan afbetaal. Die vermindering van rentekoerse op alle lopende skuldterugbetalings, sowel as ander skuldkoste, met die proses van skuldberading is ’n voordelige oplossing totdat u al u onversekerde skuld afbetaal het en dit u dus toelaat om terug te keer na u normale huis leningsterugbetalings. As u skuldberading ondergaan, is dit die beste om u huislening as ’n gedefinieerde terugbetaling van u skuld op u huislening in te sluit, en dit word ook by die skuldhersiening ingesluit. Die terugbetaling van skuld moet óf gelyk wees aan óf ongeveer 80% van die kontraktuele terugbetaling. Dit sou die terugbetalingsvoorwaardes met 20% verleng, wat die maandelikse terugbetaling van skuld ’n bekostigbare bedrag maak. Skuldberaders sal u kredietooreenkomste beoordeel en bepaal of u ’n slagoffer van roekelose uitleen was. In die geval dat krediet roekeloos aan ’n verbruiker geleen is, kan ’n hof genader word om die skuld as roekeloos te verklaar en die terugbetaling van die skuld word afgeskryf. Dit sal verseker dat die kliënt in ’n beter finansiële posisie geplaas word en die bekostigbaarheid van hul skuld verhoog. Skuldberaders sal u lewensuitgawes en finansiële situasie doeltreffend evalueer deur ’n bekostigbare maandelikse begroting op te stel en seker te maak dat u die maksimum bedrag van u geld beskikbaar het vir skuldhersiening. Dit sal kredietverskaffers gemoedsrus gee, aangesien hulle sal weet dat ’n skuldberader die verbruiker se maksimum bedrag bydra om hul skuld te vereffen.
Kan ek aansoek doen vir meer kredietwaardighede of my kredietkaarte gebruik terwyl ek onder skuldhersiening is?
Nee, kliënte sal nie toegelaat word om aansoek te doen vir meer krediet of hul kredietkaarte te gebruik nie, terwyl hulle onder skuldhersiening is Die proses Skuldberading is ’n proses van skuldrehabilitasie wat Suid-Afrikaanse verbruikers in staat stel om beheer oor hul finansiële situasie te neem en hulle na finansiële welstand terug te bring. Kliënte sal nie toegelaat word om aansoek te doen vir meer kredietwaardigheid of om hul kredietkaarte te gebruik nie, terwyl hulle onder skuldhersiening is. ezDebt vra dat klante al hul kredietkaarte moet vernietig of dit aan hul kredietverskaffers moet teruggee, om te verhoed dat hulle in die versoeking kom om ekstra krediet te neem en hul finansiële situasie verder te benadeel. Kliënte wat nie aan die vereistes voldoen nie en tydens die plan verdere krediet neem, sal ernstige gevolge hê. Kredietverskaffers kan die kliënt se skuldhersiening beëindig en met regstappe begin. Nadat u die skuldberadingsproses voltooi het, word ’n uitklaringsertifikaat aan u uitgereik wat aandui dat u deur die skuldberadingsproses gerehabiliteer is. Dit sal gebruik word om alle lyste te verwyder uit u kredietburo’s wat u onder skuldberading hou, aangesien dit sal sê dat u u skuldprobleem opgelos het. U sal dan krediet kan trek. Daarbenewens sal ’n vorm 17.4 uitgereik word, wat ’n vorm van kansellasie vir skuldberading is. Dit sal u ook uit alle kredietburo’s verwyder. As u u skuld wil kanselleer As u u skuldhersiening wil kanselleer voordat u al u skuld betaal het, sal u uitstaande skuld bly en u sal na die oorspronklike paaiemente voortgaan. Daar moet ’n uitklaringsertifikaat uitgereik word wat beteken dat u gerehabiliteer is deur die skuldberadingsproses. Dit sal alle lyste verwyder van kredietburo’s wat u onder skuldberading doen. As u steeds skuldberading ondervind, sal u nie toegang tot enige vorm van finansiering kan kry nie, aangesien dit u kontrak met u huidige krediteure sal oortree. As u u uitklaringsertifikaat ontvang het of u skuldberading gekanselleer het, sal u via die gewone proses om finansiering kan aansoek doen.
Wat gebeur sodra skuldhersiening voltooi is? Kan ek 'n huis, motor, ens koop?
Terwyl ’n kliënt onder skuldhersiening is, sal die kredietburo’s hul profiel as ‚onder skuldhersiening‘ merk, wat sal verhoed dat die kliënt gedurende die proses meer geld leen. Sodra die kliënt egter sy skuld afbetaal het, sal ezDebt ’n uitklaringsertifikaat aan die krediteure stuur, die NCR, sowel as die kredietburo, via die NCR Skuldhulpstelsel in kennis stel. Voordat u verstaan ​​wat u mag doen sodra die skuldberadingsproses afgehandel is, is dit belangrik om te verstaan ​​wat tydens die proses gebeur en waarom u nie in staat is om ekstra krediet te aanvaar terwyl u onder skuldberading is nie. Wanneer ’n kliënt aansoek doen vir skuldberading, sal ezDebt-kundige skuldberaders sorg dat alle kredietburo’s en kredietverskaffers in kennis gestel word dat die kliënt nou onder skuldhersiening is. Die kredietburo’s sal dan voortgaan deur die kliënt se profiel op hul stelsel te merk as ‚onder skuldhersiening‘. Dit word gedoen om te verseker dat die kliënt nie meer krediet ontvang nie. Die skuldberadingsproses word geïmplementeer om die finansiële situasie van die kliënt te rehabiliteer en aanvullende kredietwaardigheid sal nadelig wees vir die verkryging van hul finansiële welstand. Sodra die kliënt egter hul skuld afbetaal het, sal ezDebt ’n uitklaringsertifikaat aan hul krediteure stuur, asook die Nasionale Kredietreguleerder (NCR) en die kredietburo via die NCR Skuldhulpstelsel in kennis stel. Gevolglik sal kredietburo’s gevra word om die vlag ‚onder skuldhersiening‘ van die kliëntprofiel te verwyder en sodoende die kliënt nou toelaat om krediet op te neem. Daarom het u kliënte al hul skuld onder skuldhersiening afbetaal; u is vry om weer krediet te leen en sal u toegelaat word om ’n huis, motor, ens. te koop. Dit is egter noodsaaklik om seker te maak dat sodra u skuldberading voltooi het en dit reggekry het om u finansiële situasie uit te sorteer dat u nie meer skuld opneem nie. Sommige mense vind dat die proses van skuldberading effens afskuwelik is omdat hulle senuweeagtig is om weer in die skuld te kom, terwyl ander mense vinnig weer in die kredietproses begin. Om dit daagliks te probeer regkry sonder om ekstra skuld aan te gaan, kan moeilik wees, veral met die stygende lewenskoste. Dit is belangrik dat u by ’n maandelikse begroting bly en dit voortdurend hersien, sowel as om te spaar en te belê om u geld te laat groei.
As ek binne 'n gemeenskap van goedere getroud is, moet my maat dan aansoek doen vir skuldberading?
Ja. As kliënte binne gemeenskap van goedere getroud is, word hulle as een boedel geklassifiseer, en albei moet dus as ’n gesamentlike aansoek aansoek doen. Om te verstaan ​​hoe ’n huwelik binne gemeenskap van goedere getroud is, beïnvloed dit of u sowel as u maat vir skuldberading moet aanmeld, moet u eers verstaan ​​wat presies skuldberading en skuldkonsolidasie is. Skuldberading word beskou as ’n regsproses wat in 2007 deur die Nasionale Kredietwet afgedwing is om Suid-Afrikaanse verbruikers wat te veel skuld het, te help om hul skuld terug te betaal. Dit verskil van skuldkonsolidering, aangesien skuldkonsolidering ’n lening is wat aangeneem word om kleiner skuld met een groot bedrag te vervang ten einde die rentekoers te verlaag en sodoende geld te bespaar. As u getroud is en sukkel om u terugbetalings na te kom en u finansiële situasie te behou, sal u huwelikstatus u stappe in die toekoms beïnvloed om u skuldprobleem op te los. Afhangend van of u binne gemeenskap van goedere of buite gemeenskap van goedere getroud is, sal dit bepaal hoe u te werk gaan om u skuld op te los. As u binne gemeenskap van goedere of volgens ’n tradisionele huwelik getroud is, moet u sowel as u gade aansoek doen om skuldberading en dan saam met die proses. Dit is te danke aan die feit dat u as egpaar as egpaar getroud is, volgens die wet as een gemeenskaplike boedel geklassifiseer word. Daarom word alle bates en skuld ook as gesamentlik beskou. U is albei verantwoordelik vir die terugbetaling van die skuld en u sal beide onder die proses van skuldhersiening bly. Dit is egter belangrik om daarop te let dat totdat albei vennote die aansoekvorm vir skuldberading onderteken het, een individuele gade nie geldig is vir die proses nie. ‚N Vennoot wat nie die aansoekvorm onderteken nie, kan nie by die skuldberadingsproses ingesluit word nie. As paartjies binne gemeenskap van goedere trou, trou hulle met mekaar se finansies. Dit is belangrik dat paartjies openlik en eerlik met mekaar moet gesels oor hul finansiële situasie voordat hulle trou, sodat hulle deeglik bewus is van wat hulle aangaan. Om alles op te som, as u binne gemeenskap van goedere getroud is, moet u sowel as u maat aansoek doen om skuldberading.
Sal skuldberading al my skuld dek?
ezDebt sal huislenings, voertuigfinansiering, kredietkaarte, oortrekkings, winkelkaarte, persoonlike lenings en mikrolenings insluit in die skuldberadingsproses. Daarna kyk ons na die maandelikse inkomste en uitgawes van die kliënt om kundige aanbevelings te maak oor die bedrag wat die kliënte elke maand kan betaal. Sodra ons kan ooreenkom oor ’n terugbetalingsplan wat vir beide die kliënt en die krediteure werk, sal ons die ooreenkoms tussen die twee partye bemiddel.
Sal my besonderhede aan die kredietburo's en my kredietverskaffers gestuur word as ek om skuldberading aansoek doen?
Met betrekking tot die hersiening van skuld, sal alle kredietburo’s en kredietverskaffers in kennis gestel word dat die kliënt om die skuldoplossing aansoek gedoen het. Met die oplossing van ezDebt-skuldbestuur sal slegs die kredietverskaffers van die kliënt egter in kennis gestel word. ezDebt het baie reëls en regulasies geïmplementeer om te verseker dat daar na die verbruikers omgesien word en die beste diens moontlik is. Met betrekking tot die hersiening van ezDebt-skuldoplossing, sal alle kredietburo’s en kredietverskaffers in kennis gestel word dat die kliënt aansoek gedoen het om skuldhersiening by ezDebt. Met ezDebt ander, lewensvatbare en geloofwaardige skuldoplossing, skuldbestuur, sal slegs die kredietverskaffers van die kliënt egter in kennis gestel word.
Wat is die verskil tussen skuldhersiening, administrasie en sekwestrasie?
Skuldhersiening, administrasie en sekwestrasie is lewensvatbare skuldoplossings. Skuldbeoordeling is egter die enigste opsie wat ezDebt bied aan Suid-Afrikaanse verbruikers wat sukkel om hul terugbetalings te doen, word deur finansiële probleme ondervind. Skuldhersiening, administrasie en sekwestrasie is lewensvatbare skuldoplossings wat ezDebt aan Suid-Afrikaanse verbruikers bied wat sukkel om hul skuldterugbetalings te bewerkstellig, word deur finansiële probleme ondervind. Alle skuldoplossings word deur middel van ezDebt stelselmatige sakeprosesse geïmplementeer, maar dit het verskillende faktore. Administrasie: Administrasie is ’n skuldoplossing wat deur ezDebt geïmplementeer word, waardeur die huidige paaiemente van die kliënt verminder word en die kredietverskaffers elke drie maande ’n terugbetaling van skuld kry. Dit is ’n wettige proses waardeur die terugbetalingsvoorwaardes van die skuld verleng word, maar die ondergang lê daarin dat die proses baie langer duur as skuldberading.

  • Rentekoerse word slegs verminder tot 15,5%
  • Die terugbetalingsvoorwaardes word onbepaald verleng
  • Betalings word slegs elke 3 maande versprei (rente word opgetel)
  • Is slegs van toepassing op skuld wat minder as R50 000 beloop
  • Die fooie beloop 12,5% + BTW + verspreidingskoste per maand
  • Kliëntebetaling word dikwels ’n salarisaftrekking, sodat u werkgewers dit agterkom

Sekwestrasie: Sekwestrasie is nog ’n skuldoplossing, maar word nie deur ezDebt aangebied nie. Die proses behels die verkoop van ’n individu se bedryfsbates om hul huidige skuld af te betaal of te verminder. Daarbenewens sal die hof iemand aanstel om die geld van die kliënt te bestuur, en dit is dus ’n duur proses.

  • Kliënte word gedwing om al hul persoonlike bates te verkoop, bv. huis, motor, meubels, waardevolle artikels.
  • Die proses kos kliënte ten minste R20 000 aan regskoste
  • Sekwestrasie is nie ’n opsie nie, tensy dit in die beste belang van die kredietverskaffer is; die kliënt moet dus ten minste 15% aanbied van wat hy verskuldig is
  • Rehabilitasie is slegs na vyf jaar moontlik.

Skuldhersiening: Skuldbeoordeling is ’n oplossing vir skuldbestuur wat Suid-Afrikaanse verbruikers help om hul skuldprobleme op te los. Die proses van skuldhersiening sal verseker dat die kliënt se terugbetalingsplan verleng word en dat hul huidige rentekoerse verlaag word, aangesien ’n professionele ezDebt-finansiële konsultant met die kredietverskaffer van die kliënt sal onderhandel. Die volgende inligting som die skuldhersieningsproses op:

  • ezDebt sal u skuld herstruktureer nadat u u finansiële situasie beoordeel het
  • ezDebt sal u terugbetalings oor skuld met kredietverskaffers onderhandel
  • Skuldterugbetalings word gekonsolideer in een bekostigbare maandelikse terugbetaling, betaal aan ’n NCR-gereguleerde betalingsverspreidingsagentskap
  • Skuldterugbetalings word verleng
  • Sodra skuldterugbetalings gedoen is, word kredietburo’s in kennis gestel en sal kredietrekords aangepas word.
  • Bankkoste word verlaag en koste word bespaar, wat u bespaar.

Skuldhersiening, administrasie en sekwestrasie is almal oplossings wat daarop gemik is om die skuldprobleme waarvoor Suid-Afrikaanse verbruikers tans te kampe het, op te los.

Waarom verlaag kredietverskaffers nie rentekoerse in alle gevalle nie?
Volgens die Nasionale Kredietwet hoef die kredietverskaffers nie rentekoerse te verlaag nie. Die goeie nuus is dat baie kredietverskaffers bereid is om rentekoerse te verlaag sodat ’n verbruiker binne ’n redelike tyd uit die skuld kan kom. Volgens die Nasionale Kredietwet (NCA) hoef kredietverskaffers nie rentekoerse te verlaag nie. Die goeie nuus is dat baie kredietverskaffers bereid is om rentekoerse te verlaag sodat ’n verbruiker binne ’n redelike tyd uit die skuld kan kom. As die skuld binne 60 maande of onder vereffen moet word (vir onversekerde skuld soos persoonlike lenings, winkelkaarte en kredietkaarte), aanvaar die meeste kredietverskaffers die nuwe betaalplan. As die voorgestelde nuwe betalingsplan oor ’n buitensporige tyd strek, sal baie krediteure die voorstel verwerp en sal daar geen rentekoersverlaging wees nie.
Hoe lank duur swartlys in Suid-Afrika?
U sal in Suid-Afrika op die swartlys bly, solank die skuld nie betaal is nie, bly dit daar solank die skuld verskuldig is. Nadat die skuld egter ten volle betaal is, moet die maatskappy wat u op ITC op die swartlys gelys het, ’n brief aan hulle stuur waarin hulle weet dat die skuld betaal is en toestemming gee om dit te verwyder. Vir die vinnigste en veiligste manier om u swartlysstatus in Suid-Afrika te verwyder, gaan u met die skuldhersieningsproses met ezDebt en neem u eerste stappe om u naam skoon te maak. Wat beteken dit om in Suid-Afrika op die swartlys te wees? As u wil weet wat met u gaan gebeur, sou u op die swartlys wees of op die swartlys bly, kyk dan na ons artikel – Die gevolge van swartlys in Suid-Afrika
Wat gebeur as ek skuldberading ontvang en regsdokumente aan my gestuur word?
U moet ezDebt onmiddellik in kennis stel deur 021 180 4554 te skakel. Die dokumente kan ’n S129-brief wees waarin die kliënt ingelig word dat regstappe begin het, of dat ’n dagvaarding ingedien is. ezDebt-kundige skuldkonsultante sal u kan help om die regte aksie te neem. Die dokumente kan ’n S129-brief wees waarin die kliënt ingelig word dat regstappe begin het, of dat ’n dagvaarding ingedien is. Hoe ook al, kredietverskaffers kan nie met regstappe begin nie as die kliënt om skuldhersiening aansoek gedoen het voordat hy die S129-brief gestuur het.
Wat doen ek as 'n kredietverskaffer my bel of teister?
ezDebt stel voor dat kliënte die kredietverskaffers in kennis stel dat hulle ingevolge artikel 86 van die Nasionale Kredietwet om skuldhersiening aansoek gedoen het. As die kredietverskaffers om bewys vra, kan hulle hul ezDebt-kwitansie aan hulle toon.
As die kredietverskaffers om bewys vra, kan u die ezDebt-kwitansie aan hulle toon. Kliënte moet ook versoek dat die kredietverskaffers ezDebt kontak. As die kredietverskaffers nie van hierdie praktyk afwyk nie, stuur ’n klag na www.ncr.org.za.
Kredietverskaffers verkoop baie boeke hul skuldboeke en klante kan dus deur ’n ander skuldinvorderaar geteister word. Skuldinvorderaars moet steeds die nasionale kredietwet volg, wat kliënte dus die reg gee om te dreig om dit aan te meld.
Wat as ek 'n kredietverskaffer direk met my probeer tref?
Kliënte mag nooit beloftes of reëlings met ’n kredietverskaffer maak sonder om eers die saak met ezDebt te bespreek nie. Hierdie taktiek word dikwels gebruik deur kredietverskaffers wat onder kommissie werk, of deur skuldinvorderingsfirmas wat namens die kredietverskaffers werk.
Waarom ’n skuldhersieningsoplossing gebruik?
ezDebt kan u verseker dat ons uitstekende diens lewer. As u saam met ons skuldondersoeke ondergaan, sou ons reeds met u krediteure onderhandel het oor ’n bekostigbare terugbetalingsplan. Tot op hede het ezDebt meer as duisende kliënte gehelp en behaal tans ’n suksessyfer van 90 +%.
As ’n kredietverskaffer of skuldinvorderaar u kontak, is die beste opsie om ezDebt dadelik te kontak en ons sal u adviseer oor die beste skuldoplossing vir u behoeftes. Moet nooit met ’n kredietverskaffer reëlings tref sonder om dit eers met ons te bespreek nie, aangesien dit ’n negatiewe impak op u hele terugbetalingsplan met die ander kredietverskaffers kan hê.
Wees gewaarsku deur skuldinvorderaars
Ongelukkig sal sekere skuldinvorderaars oneerlike en onwettige taktieke gebruik om u in die skuld te hou om u betalings vir skuldhersiening te versuim om dit eerder te betaal.
Wees bedag daarop dat skuldinvorderaars kan voorgee dat u nie onder skuldhersiening is nie of dat u u skuldhersiening beëindig het. Hulle mag geensins hierdie soort aksie onderneem nie.
Daarom, as u enigsins bekommerd of verward is tydens skuldhersiening, is dit noodsaaklik dat u ezDebt kontak
Wat is roekelose lenings?
Roekelose uitleen vind plaas wanneer ’n kredietverskaffer geld leen sonder om ’n bekostigbaarheidsbeoordeling by die verbruiker te doen. As u voel dat u ’n geval van roekelose kredietverlening het, moet u kontak met ezDebt.
Roekelose uitleen is iets wat ’n belangrike bron van ezDebt geword het, aangesien baie Suid-Afrikaanse verbruikers die slagoffer daarvan geword het. As u voel dat u ’n kredietooreenkoms aangegaan het en ’n geval van roekelose uitleen gesien het, kontak onmiddellik ezDebt.
Ingevolge die Nasionale Kredietwet is die regulasies oor roekelose lenings soos volg:
(1) ’n Kredietooreenkoms is roekeloos indien, op die tydstip waarop die ooreenkoms gesluit is, of op die tydstip waarop die bedrag wat ingevolge die ooreenkoms goedgekeur is, verhoog word, anders as ’n verhoging ingevolge artikel 119 (4) –
(a) die kredietverskaffer versuim het om ’n aanslag te doen soos vereis deur artikel 81 (2), ongeag wat die uitkoms van so ’n aanslag destyds sou wees; of
(b) dat die kredietverskaffer ’n aanslag gedoen het soos vereis deur artikel 81 (2), die kredietooreenkoms met die verbruiker aangegaan het, ondanks die feit dat die oorweldigende inligting aan die kredietverskaffer beskikbaar was, aangedui het dat-
(i) die verbruiker nie die risiko’s, koste of verpligtinge van die verbruiker in die algemeen onder die voorgestelde kredietooreenkoms begryp of waardeer nie; of
(ii) die aangaan van daardie kredietooreenkoms sal die verbruiker te veel skuld maak.
Volgens ezDebt Suid-Afrika, sal ’n rekening as roekeloos beskou word as:
  • Die kredietverskaffer het geen assessering gedoen nie
  • Die kliënt het nie die risiko’s van die krediet begryp nie
  • Die krediet het daartoe gelei dat die kliënt te veel skuld het
  • Dit is ’n volledige verweer vir die kredietverskaffer om te sê dat die kliënt oneerlik was.
Roekelose uitleen kan deur die volgende geïdentifiseer word:
  • Die netto inkomste van die kliënt is minder as hul skuldverpligtinge per kredietverslag
  • Daar is geen onlangse verandering aan omstandighede of rekeninge gemaak nie
  • Geen bedrieglike aktiwiteite deur die kliënt nie
  • Die kredietooreenkoms moet na 1 Junie 2007 aangegaan word, en die inligting oor die ooreenkoms moet ten tyde van die aansoek korrek wees, sodat die inligting wat u aan die kredietverskaffer gegee het, waar is. As die kredietooreenkoms roekeloos is, sal ons aanbeveel dat u dit voor die hof neem, en die landdros kan uitspraak lewer oor die saak.
Roekelose uitleen is nie van toepassing op ooreenkomste voor Junie 2007 of op een van die volgende nie:
• ’n Skoollening of studielening
• ’n Noodlening
• ’n Kredietooreenkoms vir openbare belang
• ’n Pandtransaksie
• ’n Toevallige kredietooreenkoms
Is skuldhersiening beter as om ander reëlings te tref?
Onder skuldhersiening word kliënte wettiglik beskerm, solank hulle hul rehabilitasiebetalings elke maand betyds betaal. Skuldhersiening kan beskou word as ’n baie beter opsie om skuld uit te wis, anders as om ander reëlings te tref, aangesien die proses doeltreffender, veiliger is en sal verseker dat u binne vyf jaar skuldvry is.
Op ezDebt word die skuldhersieningsproses deur ons betroubare en professionele finansiële konsultante geïmplementeer en sodoende seker gemaak dat die kliënte uitstekende diens lewer.
Is skuldhersiening wettig?
 
Die skuldoplossing is in 2007 in Suid-Afrika ingestel deur die Nasionale Kredietwet. As Suid-Afrikaanse verbruikers onder skuldhersiening is, word hulle wettiglik beskerm en regte verleen deur die Nasionale Kredietwet, solank hulle op datum bly met hul betalings vir skuldrehabilitasie. U skuldberader sal direk met u kredietverskaffers skakel, wat beteken dat krediteure u nie mag belemmer of dreig vir geld nie.
Hoe om voor te lê vir skuldhersiening
 
Met die proses van skuldhersiening kan u ook ’n maandelikse paaiement by ’n betalingsverspreidingsagentskap doen, en verminder dit dus die spanning en probleme wat daarmee gepaard gaan om op datum te bly met veelvuldige skuldterugbetalings.
‚N Skuldberader sal ook ’n nuwe plan vir die terugbetaling van skuld met u krediteure onderhandel deur u voorwaardes vir die terugbetaling van skuld te verleng. Daar sal ook laer maandelikse paaiemente gereël word, aangesien kredietverskaffers sal sorg dat u minder in paaiemente betaal deur u rentekoers te heronderhandel en dit te verlaag. Skuldhersiening sal u geld bespaar en u met groter lewensmiddele kan voorsien.
Die belangrikste is dat skuldhersiening egter ook as ’n opvoedkundige proses beskou kan word. Op ezDebt stel ons kundige finansiële konsultante ’n nuwe en bekostigbare begroting op wat u sal help om u geld behoorlik te bestuur en u die nodige middele bied om die uitgawes waar moontlik te besnoei. Die begroting sal aangepas word by u persoonlike behoeftes en spesifieke huishoudelike behoeftes.
Skuldhersiening sal u gemoedsrus gee en u stres verminder, aangesien u skuldsituasie onder beheer sal wees en deur die proses beheer word. In die algemeen is skuldhersiening beslis ’n betroubare en meer geskikte opsie om skuldprobleme op te los.

Gratis terugbel

Wil u ’n gratis konsultasie met ’n professionele skuldberader hê? Klik op die knoppie en begin u reis na skuldvryheid. Al u inligting sal 100% vertroulik gehou word.

× Whatsapp us